2015年1月27日星期二

一廂情願

學生說,她教會說只要不信基督,無論生前做過什麼好事,死後都會下地獄。
我問,你父母不信基督的啊,那你覺得他們會下地獄嗎?
學生:我覺得唔會囉。其實我都唔係信到十足教會講。不過我覺得那些大奸大惡的人應該落地獄囉,唔係唔公平。例如希特拉,死咗就咩都無便宜咗佢呀。
我問:咁毛澤東呢?
學生:毛主席係好人嚟咖。
我問:個標準邊個定呢?
學生:毛主席俾人呃咖咋,佢係好人嚟咖。
我問:好人與壞人之間的界線定喺邊呀?
學生:啲人唔鍾意佢,對佢有偏見先會批評佢咖咋。。。

算啦,當我無講過。總之佢唔會落地獄咖,你放心啦吓。

1 則留言:

bopoqod 說...

要佢睇清楚毛澤東係乜嘢人,同要佢改變信仰一樣咁難。